H&M negociază de un an şi jumătate pentru a aduce un al doilea brand pe Calea Victoriei din Capitală

Autor: Cristina Rosca 11.10.2015

Grupul suedez H&M caută şi negociază de mai bine de un an preluarea în chirie a unui spaţiu pe Calea Vic­to­riei pentru deschiderea unui magazin sub brandul COS, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie. 

COS este al doilea cel mai important brand pentru gru­pul suedez după cifra de afaceri şi numărul de maga­zine des­­chise, după cel fanion care dă şi numele între­gu­lui grup.

Suedezii sunt prezenţi pe piaţa locală cu brandul H&M din primăvara lui 2011 şi de mai bine de un an caută spaţiu stradal pentru aducerea brandului numărul doi, însă nu găsesc suprafaţa căutată, de peste 400 mp, potrivit datelor ZF. Ei au intensificat căutările în ultima pe­rioadă, dorind să deschidă prima unitate COS pe Calea Victoriei. Aceasta este politica internă a grupului pen­tru acest brand, respectiv primul magazin trebuie des­chis într-un spaţiu stradal, iar suedezii au decis că sin­gura arteră potrivită ar fi Calea Victoriei. Ulterior, bran­dul urmează a se extinde şi în centre comerciale, cum este cazul Băneasa Shopping City, unul dintre cele mai per­formante malluri din România după încasări. Situat în zo­na de nord a Capitalei, zonă locuită de românii cu veni­turi peste medie, mallul antreprenorilor Gabriel Popo­vi­ciu şi Radu Dimofte s-a poziţionat pe segmentul su­pe­rior al pieţei, atrăgând mai multe branduri pentru clienţii target ai zonei, precum Armani Jeans sau Michael Kors.