Povestea tânărului care a făcut Pegas din Epoca de Aur să fie cea mai cool bicicletă şi a ajuns în numai câţiva ani la o companie de 3 milioane de euro. "Nu uita, eşti tânăr cât mai vrei să călătoreşti cu Pegas"

Ziarul Financiar 09.10.2015

Eu am pornit cu ideea de la 2 biciclete Electra care mi s-au furat. Am vrut să cumpăr ceva care nu iese în evidenţă pentru hoţi. Am sunat la fabrică la Pegas, am văzut că nu mai există, că brandul este expirat. Am încercat să înscriu brandul, am avut nişte probleme cu protecţia internaţională, am văzut că nu se mai fac de 20 de ani şi am reuşit să câştig. Am pornit la drum 4 oameni, iar acum am ajuns la 11 persoane, a declarat la ZF Live Andrei Botescu. 

Dacă aş face o fabrică de 2 milioane de euro, ar începe să fie rentabilă undeva la 50.000 de biciclete pe an. Noi vrem să păstrăm calitatea, să avem obiecte de calitate şi cu design. Dacă vrem să ne dezvoltăm ori mergem pe internaţional, ne păstrăm trendul de nişă dar abordăm multe ţări, sau facem mai multe categorii de biciclete, care să fie accesibile pentru toată lumea. Vedem care este preţul corect acum. Bicicletele care stau în supermarketuri sunt de proastă calitate, nu vrem să ne coborâm la acel nivel pentru a face volume, a mai spus el. 

Ar fi frumos ca bursa să se apropie de oameni, de consumatori. Sper ca bursa să îşi revină, să fie cum era înainte în 2005-2006 şi cum creştea atunci.

Avem şi un proiect pe Kickstarter, o platformă de crowdfunding.

Anul acesta ne propunem să onorăm 3.000 de comenzi. Dacă vine cineva însă acum şi spune că vrea 3.000 de comenzi, fără să acorde un avans, mi-e greu să onorez un asemenea contract pentru că nu avem capital de lucru. Am avut şi comenzi de 1.000 sau 2.000 de biciclete, pe care clientul le vroia într-o lună. Nu am reuşit să luăm acele comenzi, pentru că nu am fi putut să le onorăm. 

Urmăriţi înregistrarea integrală a emisiunii ZF Live din 19 februarie