Dan Muntean, Halewood: Nu pariem pe creşterea cifrei de afaceri, ci pe cea a profitului

Autor: Cristina Rosca 12.10.2015
De un deceniu businessul Halewood în România s-a situat la 10-12 milioane de euro.
 
KHalewood, unul dintre cei mai mari producători locali de vin, realizează 60% din vânzările companiei de pe plan local în retail, iar restul în HoReCa.
 
„Vânzările din retail au crescut cu 15% anul acesta, în condiţiile în care businessul Halewood per ansamblu s-a menţinut constant. Seg­mentul Horeca rămâne în continuare la un nivel scăzut, întrucât cheltuielile cu distracţia sunt lăsate pe planul doi de români“, spune Dan Muntean, directorul general al grupului. Compania este prezentă în retail cu mai multe branduri, dintre care cele mai vândute sunt Floare de Lună, Floarea Soarelui şi Prahova Valley. În HoReCa, cel mai bine vândut brand este Byzantium. „Este posibilă o creştere şi pentru acest segment (HoReCa - n. red.) în condiţiile unei creşteri (puternice - n. red.) ale economiei.“