Cel mai puternic jucător de pe piaţa francizelor de modă se va extinde cu 20-30 de magazine noi pe an
Grupul arab Peerj, cel mai puternic din industria de modă în sistem de franciză din România, care are în portofoliu branduri precum retailerul de încălţăminte CCC, cel de modă Pimkie sau cel de bijuterii Swarovski, va ajunge la finalul acestui an să numere 70 de magazine pe piaţa locală şi afaceri de 35 de milioane de euro.
„Doar în acest an ne-am completat portofoliul cu Armani Jeans, Max&Co, Tous şi Pimkie, ajungând la un total de 13 branduri, şi continuăm să ne extindem. În următorii doi-trei ani vom continua să ne extindem într-un ritm alert, cu 20-30 de magazine noi anual“, spune Sachin Arora, country manager pentru România şi acţionar al grupului.
România este în prezent singura ţară unde grupul din Emiratele Arabe Unite Peerj, care a intrat pentru prima dată pe piaţa locală în 1999, are ca principal focus retailul. În celelalte ţări - Afganistan, Emirate, Irak, India sau Kenia - îşi concentrează atenţia asupra unor domenii precum, petrol şi gaze naturale, logistică, imobiliare sau industrie.