Brandul de cafenele Ted’s Coffee Co a ajuns la aproape 20 de unităţi şi merge spre 400.000 de euro

Autor: Cristina Rosca 19.10.2015
Antreprenorul român Vasile Andreică (40 de ani) a pus bazele companiei Coffee Shop Solutions în 2003 când a început distribuţia unor branduri de cafea, ceai, ciocolată către HoReCa. Un deceniu mai târziu a lansat pe piaţa locală propriul brand de cafenele, Ted’s Coffee Co, cu care s-a extins în centre comerciale, în clădiri de birouri şi în zone cu trafic mare. Astăzi compania operează sub brandul Ted’s Coffee Co mai multe concepte de cafenea.
 
„În acest moment avem operaţionale şase coffee cart-uri (cărucioare portabile), un coffee van, un coffee truck, două cafenele în malluri, respectiv în AFI Palace Bucureşti şi Ploiesti, şapte coffee cornere (mini cafenele), două cafenele proprii în clădiri de birouri. Urmează să deschidem şi o unitate stradală şi să restaurăm un coffee truck mai vechi“, spune antreprenorul. El adaugă că în prezent busines­sul Ted’s Coffee Co este ope­rat direct, singurele partene­riate fiind cu operatorii de cantine din clădirile de birouri.