Şeful Metro Cash & Carry: Magazinul nostru online creşte în fiecare an

Autor: Cristina Rosca 13.10.2015
Metro Cash & Carry România, unul dintre cei mai mari comercianţi locali, cu afaceri de peste 1 mld. euro anul trecut, pariază în următoarea perioadă pe dezvoltarea magazinului online al companiei, ale cărui vânzări cresc cu an de an. El nu ofera cifre
 
„Avem planuri mari de dezvoltare pentru online. Acum avem în ofertă 10.000 de produse, în principal non-food, însă vom începe să introducem şi alimente. Avem planuri importante, însă pentru dezvoltare ne trebuie o masă criticiă de clienţi“, spune Gilles Roudy, directorul general al operaţiunilor locale ale grupului german.
 
Nemţii de la Metro Cash&Carry au fost primul grup din comerţul mo­dern local care a intrat pe segmentul online, acum aproape patru ani, când achiziţiile pe internet erau doar apanajul electro-IT-ului. La momentul acela, pe platforma de comerţ online a companiei puteau fi comandate peste 4.500 de articole de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curăţenie şi protocol. Astăzi oferta s-a dublat.