Retailerul foto F64 vrea ca 20% din venituri să vină din servicii

Autor: Ioana Nita 15.10.2015

Piaţa foto locală a scăzut în perioada ianuarie-septembrie a acestui an cu 35% ca număr de unităţi şi cu peste 9% ca valoare.

Compania  F64 Studio, care ope­rează magazinul cu acelaşi nume specializat în vânzarea de echipamente foto-video, are în plan să crească ponderea ser­viciilor oferite - activitatea de cosignaţie, închiriere echipamente, cursuri de fotografie şi servicii de printare a pozelor, până la aproximativ 20% din afaceri în 2016, iar până la sfârşitul acestui an va introduce o nouă cate­gorie de produse în portofoliu - televizoarele 4K, în încercarea de a-şi diversifica activitatea şi de a se diferenţia pe piaţă.

„Obiectivul nostru este ca partea de servicii să ajungă la 20% din afaceri anul viitor. În prezent, serviciile au o pondere de circa 15%“, a spus Marian Alecsiu, unul din fondatorii companiei F64 Studio, care operează magazinul cu acelaşi nume, alături de Daniela Becheru.

Anul trecut, afacerile F64 Studio s-au situat la 21 de milioane de euro, ţinta pentru 2015 fiind de a depăşi 25 milioane de euro.