Un antreprenor din Braşov a investit 30.000 $ într-un „Wordpress românesc“. Noua ţintă: China

Autor: Oana Stupinean 25.10.2015

Tiberiu Crăciun, fondatorul con­cep­­tu­lui Livebooks, vândut în 2013 com­pa­niei americane de marketing Wedding Wire, a învestit 30.000 de dolari într-o platformă online care le permite utiliza­to­rilor să-şi creeze un website, iar acum vrea să intre pe pieţele din China.

Start-up-ul Sitedity este o platformă online care le permite utilizatorilor să-şi cre­eze un website, în care pot încărca peste 20.000 de fotografii. Printre clienţii start-up-ului se numără com­pa­nia de cu­rie­rat DHL şi retailerul Inter­sport. Start-up-ul a furnizat clienţilor posibili­tatea în­căr­cării pe site fotografii de la di­fe­­rite com­­petiţii sportive, unde sportivii pu­teau găsi o fotografie cu ei, prin com­ple­ta­rea căsuţei de căutare cu numă­rul de concurs. Publicul targetat de Sitedity se compune din fotografi, cameramani sau oricine lucrează cu conţinut media.