Orange şi Telekom au intrat pe platforma de marketing afiliat 2Parale

Autor: Ioana Nita 21.10.2015

Compania 2Performant Network, care gestionează activitatea agenţiei de marketing afiliat 2Parale, a încheiat parteneriate cu Orange România şi Telekom România pentru oferirea serviciilor de marketing afiliat prin intermediul platformei online 2Parale.

„Oportunităţile de marketing afiliat pentru piaţa de IT&C şi telecom sunt în creştere, dacă ne uităm doar la numărul de abonamente achiziţionate online faţă de anul trecut. În plus, în 2015, s-au realizat până acum vânzări online de aproximativ 7 milioane de lei pentru produsele din IT&C”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.

 În 2014 s-au vândut peste 1.000 de abonamente telecom prin intermediul platformei 2Parale, iar în primele nouă luni ale acestui an s-au achiziţionat deja peste 1.350 de abonamente online.

Marketingul afiliat se referă la publicitatea făcută pe site-uri partenere prin intermediul unei platforme online deţinute de o agenţie de marketing, rezultatele fiind cuantificate în vânzările online sau în generarea de lead-uri.