Vânzările producătorului Ursus au urcat cu 6% în primul semestru, dar profitul se clatină

Autor: Mădălina Panaete 23.10.2015

Consumul de bere a urcat în volum cu 3,8% în primul semestru faţă de aceeaşi perioadă din 2014.

Ursus Breweries, cel mai mare producător local de bere, a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 753 milioane de lei, în creştere cu 6% faţă de perioada similară a anului trecut, astfel că liderul pieţei continuă seria de com­panii care au raportat vânzări mai bune în prima parte a anului.

Rezultatele producătorului berilor Ursus şi Timişoareana vin în contextul în care şi piaţa a crescut cu aproape 4%, avans care a atras după el şi rezultatele jucătorilor de pe piaţă.

În timp ce Heineken România, numărul doi de pe piaţă, a raportat afaceri mai mari cu 5% în primele şase luni, reprezentanţii Bergenbier spuneau că la nouă luni vânzările companiei au crescut în linie cu cele ale pieţei, care a înregistrat o creştere uşoară.