Cel mai bun trimestru din 2015 pentru Orange: venituri de 243 mil. euro, mai mari cu 7%

Autor: Ioana Nita 23.10.2015
Orange România, cel mai mare operator de telefonie mobilă de pe piaţa locală, a înregistrat în al treilea trimestru al acestui an venituri de 243,2 milioane de euro, în creştere cu 7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul exploziei utilizării traficului de date.

„Traficul de internet mobil 4G a crescut cu 60% comparativ cu tri­mestrul al doilea din 2015 şi de 6 ori com­parativ cu aceeaşi perioadă a anu­lui trecut“, au precizat reprezen­tan­­ţii Orange România. Reţeaua Orange 4G acoperă 96% din popu­laţia urbană şi 71% pentru populaţia na­ţională (peste 4200 de localităţi), com­pania finalizând luna trecută un proiect de creştere cu 50% a capaci­tăţii reţelei.

În perioada iulie-septembrie 2015, operatorul telecom a vândut de două ori mai multe smartphone-uri 4G şi de patru ori mai multe tablete 4G decât în acelaşi interval din 2014.

Luna trecută Orange a relansat oferta comercială, noul portofoliu de abonamente punând accent pe tarife mai mici pentru apeluri nelimitate. Noul portofoliu include şi un abo­nament dedicat companiilor cu ma­ximum doi angajaţi – Orange Pro. De ase­menea, operatorul telecom a lan­sat în septembrie şi serviciul apel 4G prin intermediul căruia clienţii Orange au acces la conexiune rapidă a apelului în reţeaua 4G şi la calitatea HD a sunetului.

La 30 septembrie 2015, compania avea 10.284.000 de clienţi, cu 79.000 mai mulţi faţă de trimestrul anterior.