Ghiman, Telekom: Există bunavoinţă în sistemul public, dar este foarte greu sa mişti acest angrenaj uriaş al instituţiilor statului

Autor: Roxana Rosu 26.10.2015

Este nevoie de îmbunătăţirea modului de dezvoltare a infrastructurii, există bunavoinţă in sistemul public, dar este foarte greu sa mişti acest angrenaj uriaş al instituţiilor statului, a spus Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania, la ZF Digital 15. 

"E important ca ANCOM să asigure un cadru ca industria să fie sustenabilă pe viitor. Cred că avem o problemă de sustenabilitate pe termen mediu şi lung. Este o piaţă cu putere de absorbţie de servicii noi foarte mare. Am o intrebare privind capacitatea de a extrage valoare cand lansam noi servicii"

Alte declaratii

Trebuie rezolvat uşurinţa cu care se dezvoltă infrastructura în Romania. Avem experienta cu proiectul Ronet, pe care îl derulăm. Există bunavoinţă in sistemul public, dar este foarte greu sa mişti acest angrenaj uriaş al instituţiilor statului. Ceva trebuie să se schimbe

Trebuie sa jucăm după aceleaşi reguli. Trebuie făcut ceva în zona de fix. O parte din practici incep să fie importate in zona de mobil şi nu cred că este benefic pentru client.

In privinta deschiderii accesului la retele fixe, cred că există o oportunitate în acest subiect, infrastructura fixă ar trebuie utilizată partajat.

Priorităţi:

Vom promova one stop shop, în zona de consumer, vrem să castigăm batalia la nivelul casei, prin convergenţa fix mobil. La fel şi in zona de b2b, unde adaugam şi serviciile de IT.

Vom continua sa investim masiv in calitatea reţelelor, fixe şi mobile. Unde se justifică vor fi investiţii directe, dar si prin parteneriate strategice.

Suntem atenti la experienţa clientului. Toţi furnizorii sunt competitivi. Ceea ce face diferenta la client este zona de customer experience

Investim 160 mil euro in acest an. Sperăm la sume similare în continuare.