Ovidiu Ghiman, Telekom: Piaţa nu este încă obişnuită să plătească pentru content online, este un proces de educare

Autor: Roxana Rosu 27.10.2015

Piaţa nu este încă obişnuită să plătească pentru content online, este un proces de educare pe care îl derulăm, dar este dificil atunci când există mult conţinut la liber, a spus Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania, la ZF DIGITAL 

"In viitor, cred că este al conţinutului in demand, al conţinutului video consumat peste internet. Să poţi opta ce vizionezi şi să plăteşti pentru ce vezi. Văd o relaţie de parteneriat intre noi si producătorii de conţinut. Cred că de mulţi ani operatorii se bat în numărul de canale tv oferite. Noi nu ne mai batem. Stiu că o familie urmăreşte 14 canale. Avem 38 de canale care generează peste 98% din relevanţă."

Alte declaratii:

Mobilitatea creşte, dar consumul este încă peste cel din Europa. Peste 4 ore pe zi în faţa tv. Peste 30% din clienţi urmăresc tv ca zgomot de fundal, dar fac browing şi socializează în acelaşi timp. Doar 23 din utilizatori consumă acest conţinut pe mobile.

Urmărim modul în care clienţii consumă conţinut video pe aplicaţii. Filme şi evenimente sportive live in primul rând. Acesta va fi driverul pe online si în perioada viitoare.

Piaţa nu vrea să plătească pentru conţinutul video peste internet. Există încă o rezistenţă a clientului, deşi educăm piaţa privind plata serviciilor consumate online.