Afacerile grupului Agricola au crescut la nouă luni cu 4,5%, la 483 milioane lei

Autor: Emil Popescu 28.10.2015

"Accelerarea ritmului de creştere (de la 3,4% la semestru, n.r.) se datorează în special vânzărilor crescute la principalele categorii de produse ale companiilor din Grupul Agricola: carne de pasăre, salamuri crud-uscate, semipreparate din carne şi ready-meals. Pe de altă parte, unele companii din grup şi-au calibrat activitatea în funcţie de contextul de piaţă şi preţul de valorificare a produselor, înregistrând cifre de afaceri în scădere faţă de anul trecut, respectiv Aicbac (creşterea vacilor pentru lapte şi culturi agricole) - 18%, Suinprod Siret (creşterea porcinelor) - 4,3% şi Agricola Magazine (reţeaua de magazine AGRICOLA) - 16%", se arată într-un comunicat al grupului.

Agricola Internaţional, cea mai importantă companie din grup, în care sunt integrate lanţul de producţie al cărnii de pasăre şi operatorul logistic, a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de circa 269 milioane lei, în stagnare.

Agricola este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie.

Grupul este controlat de mai mulţi investitori români, printre care Gheorghe Antochi.