Afacerile Agricola Bacău avansează cu 4,5%. Divizia de magazine are scăderi de 16%

Autor: Cristina Rosca 29.10.2015
Afacerile la nouă luni ale grupului Agricola Bacău au crescut cu 4,5% comparativ cu perioada similară a anului trecut, până la 482,9 milioane de lei, susţinute de o parte din divizii, respectiv de vânzările de carne de pasăre, salamuri crud-uscate, semipreparate din carne şi ready-meals.
 
La polul opus, divizia de magazine are vânzări în scădere cu 16%, tot pe un trend decendent găsindu-se şi diviziile de creştere a porcinelor şi creştere a vacilor pentru lapte. Principala activitate a grupului Agricola este însă procesarea de carne de pui, piaţă pe care este unul dintre principalii jucători.
 
Compania Agricola Internaţional, cea mai importantă companie a grupului, în care sunt integrate lanţul de producţie a cărnii de pasăre şi operatorul logistic, a contribuit în primele nouă luni ale anului cu 55,7% la totalul businessului.