Profitul net al BMW a crescut cu 21% în T3 şi a ajuns la 1,58 miliarde euro

Autor: Anca Dumitrescu 03.11.2015

Vânzările solide din Europa şi cererea pentru gama de modele crossover şi SUV-ul X5 au ajutat BMW să compenseze vânzările mai slabe din SUA şi China, cele mai mari pieţe ale producătorului german de automobile de lux.

Veniturile din vânzările de automobile marca BMW, automobile compact Mini, modelele de lux Rolls Royce şi motocicletele BMW au urcat cu 14%, la 22,35 miliarde de euro.

BMW menţine estimările pentru ansamblul anului, cu o ţintă de marjă operaţională de 8%-10%. În trimestrul al treilea, marja operaţională a atins 9,1%, fiind peste aşteptările analiştilor.

În urma informaţiilor, acţiunile BMW au urcat cu peste 2%.

În trimestrul trei, vânzările grupului BMW au urcat cu 7%, la 545.062 vehicule, cele ale Mercedes-Benz cu 18%, la 508.400 unităţi, iar cele ale Audi cu 4%, la 445.642 unităţi.