Nestlé: Reducerea TVA a crescut puterea de cumpărare a românilor. În luna iunie, avem un plus de 25%, iar trendul a continuat şi în lunile următoare

Autor: Mădălina Panaete 05.11.2015

Hervé de Froment, managerul care conduce operaţiunile locale ale grupului elveţian Nestlé, spune că măsura de re­ducere a TVA la alimente înce­pând cu luna iunie a fost o măsură bună, con­du­când la o creştere a puterii de cum­părare a românilor, dar şi a vânzărilor com­paniei.

„După anunţul micşorării TVA ne aştep­tam ca în luna mai vânzările să fie în scă­dere şi aşa a fost. Iar după această scă­dere ne aşteptam ca în luna iunie să crească mult vânzările, iar apoi să revină la normal. Es­timările noastre cu privire la luna mai au fost confirmate, însă vânzările din iunie au ex­plodat. Am avut vânzări în creştere cu 25% în luna iunie, iar apoi au urmat iulie, au­gust şi septembrie cu vânzări în creştere“, a declarat Hervé de Froment, general mana­ger al Nestlé România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor şi a cafelei.

Managerul a afirmat că anul a început normal, însă măsura de reducere a TVA a adus creşteri foarte mari ale vânzărilor. În plus, o influenţă pozitivă asupra consumului o va avea şi reducerea TVA generală începând cu 2016 de la 24% la 20%.