Telekom Fix: Declinul continuă pe telefonie şi internet şi în trim. 3. Creştere susţinută pe TV

Autor: Adrian Seceleanu 05.11.2015

Telekom Romania Communications, fostul Romtelecom, a continuat să piardă clienţi pe telefonie şi chiar şi pe piaţa în creştere a serviciilor de internet fix, păstrând pe de altă parte evoluţia pozitivă pe segmentul TV, conform datelor comunicate de grupul german Deutsche Telekom.

Pe segmentul de telefonie fixă compania avea la finele celui de-al treilea trimestru 2,117 milioane de linii, în scădere cu 6,8% şi 1,181 milioane de abonamente la internet fix, în scădere cu 1,3%. Telekom a scăzut pe aceste segmente şi în trimestrele anterioare.

Numărul de abonamente TV a păstrat tendinţa pozitivă din perioada anterioară şi a crescut în al treilea trimestru cu 2,5% la 1,432 milioane, conform Deutsche Telekom.

Divizia fixă (fostul Romtelecom) a obţinut venituri de 132 mil. euro în trim. 3, în scădere cu 7,7%. La nouă luni, comunicaţiile fixe au generat venituri de 414 mil. euro, în scădere cu 5%.