Piaţa de curierat vede primele semne de slăbiciune după două insolvenţe: „Piaţa se consolidează în jurul companiilor mari“

Autor: Mădălina Panaete 10.11.2015
Piaţa de curierat, care traversează o perioadă de creştere de două cifre, primeşte şi primele semnale negative după ce companiile Chronos Curier şi Dragon Star Cu­rier au intrat în in­sol­venţă, dând astfel de gândit celorlaţi jucători mici de pe piaţă în condiţiile în care companiile mari precum Fan Courier, DHL sau Urgent Cargus au deja o bază solidă.
 
„Cred că piaţa de curierat se va consolida în perioada următoare în jurul ju­cătorilor mari, rămânând însă şi nişte com­panii mici nişate pe un anumit serviciu. Dar cam aşa se întâmplă în toată lumea. Sunt câteva firme mari şi mai apar şi jucători mici activi pe ser­vicii specializate“, spune Adrian Mihai, unul dintre acţionarii Fan Courier, cea mai mare companie de curierat de pe plan local.
 
El consideră că este loc pe piaţă pentru jucători mici, dar aceştia trebuie să se specializeze pe anumite activităţi. Pe de altă parte, Adrian Mihai spune că pe piaţa din România sunt deja majo­ritatea companiilor mari de curierat.