Snapchat mai are puţin şi depăşeşte Facebook la clipurile video vizionate

Autor: Ioana Nita 11.11.2015

Numărul clipurilor video vizionate în cadrul aplicaţiei mobile Snapchat, care le permite utilizatorilor să trimită poze şi filmuleţe care se autodistrug după câteva secunde, a ajuns la 6 miliarde de vizionări pe zi, start-up-ul american cu acelaşi nume fiind astfel aproape de a depăşi gigantul Facebook, scrie The Wall Street Journal.

Conform celor mai recente date de la Facebook, peste 500 de milioane de persoane urmăresc în medie 8 miliarde de clipuri video pe zi prin intermediul reţelei de socializare. În decurs de jumătate de an, numărul clipurilor video vizionate prin intermediul Snapchat s-a triplat, doar în luna mai fiind 2 milioane.

La începutul acestui an, start-up-ul american a lansat o nouă secţiune în cadrul aplicaţiei, numită Discover, care se aseamănă cu un agregator de clipuri video de pe portaluri de ştiri precum CNN şi ESPN. 

Segmentul video a câştigat teren în mediul online în ultima perioada, acesta fiind popularizat prin intermediul serviciului YouTube al diviziei Google din cadrul companiei Alphabet.