Un antreprenor şi-a deschis o mică berărie şi a ajuns în 20 de restaurante şi magazine cu brandul Sara

Autor: Cristina Rosca 15.11.2015
„Ca să deschizi o nanoberărie ai nevoie de aceleaşi documente ca un mare producător.“
 
Antreprenorul român Răzvan Şandru a început de anul trecut să producă berea Sara, iar anul acesta, primul an de funcţionare integrală, estimează vânzări de 220.000 de lei. Berea Sara este astăzi prezentă în circa 20 de restaurante şi magazine din Bucureşti şi din Timişoara.
 
„În anul 2014 am autorizat produ­cerea berii Sara. Am pus pe etichetă anul de început al businessului“, spune Răzvan Şandru, unicul acţionar al firmei Sara Productum Beverages, care operează activitatea microberăriei. El adaugă că de la începutul activităţii cele mai dificile momente sunt legate de controalele numeroase, de amenzile primite şi de taxele ce trebuie plătite. „Ca să deschizi o nanoberărie ai nevoie de aceleaşi documente ca un mare producător.“