O româncă este director de marketing al diviziei de îngrijire a pielii în cadrul Estee Lauder

Autor: Cristina Rosca 21.11.2015
Executivul român Andreea Diaconescu  ocupă de circa un an poziţia de director de marketing pentru operaţiunile globale ale diviziei de îngrijire a pielii în cadrul Estee Lauder. Gigantul american de cosmetice de lux a terminat anul trecut cu afaceri de circa 11 mld. dolari, fiind unul dintre cei mai mari jucători de profil. Compania este pezentă şi pe piaţa locală cu activităţi de import şi distribuţie, cosmeticele fiind vândute în reţelele de ma­ga­zine de profil. Com­pania Estee Lauder România a ter­minat anul trecut cu afa­ceri de 24 mil. lei (5,4 mil. euro), o marjă de profit de 13% şi aproape 100 de sa­la­riaţi. Businessul a crescut cu 24% anul trecut faţă de 2013.
 
Anterior, Andreea Diaconescu conu a fost director de mar­ke­ting la nivel global pentru bran­dul Calvin Klein (doar di­vi­zia de cosmetice) din por­to­fliul Coty, potrivit pro­fi­lu­lui său de pe reţeaua de so­cia­lizare de business Lin­kedIn.