Primul bilanţ după Black Friday în online: 6 retaileri au avut vânzări de peste 260 de milioane de lei în 3 zile

Autor: Adrian Seceleanu 23.11.2015

Cele mai mari magazine locale online, care vând în principal echipamente IT&C, au rapor­tat vânzări de peste 264 mil. lei (aproape 60 mil. euro) în perioada 20-22 noiembrie, considerată de majoritatea jucătorilor drept „vârful“ evenimentului de shopping Black Friday, recordul fiind înregistrat de eMag, cu încasări de 202 mil. lei.

eMag a raportat pentru ziua de vineri 20 no­iembrie, singura în care compania a organizat evenimentul de shopping, următoarele date: 602.000 produse comandate; o valoare a produselor comandate de 202 milioane lei; un vârf de 370.000 de clienţi simultan pe site. Reprezentanţii eMag au mai subliniat şi că „în premieră, mobile-ul a depăşit desktopul, având 51% dintre cele 5,579 milioane de vizite de pe site-ul eMag“.

Cele mai vândute produse la eMag au fost: 29.000 de televizoare, 22.000 de parfumuri, 18.600 de jucării şi 13.400 de laptopuri. Retailerul a vândut unui număr de 1.050 clienţi monede şi lingouri de aur în parteneriat cu Piraeus Bank, o premieră pe piaţa locală. Per total, au fost cumpărate 9,4 kg de aur.

Citiţi în continuare, pe ZF Corporate, ce cifre de vânzări au raportat şi cel.ro, pcgarage.ro, f64.ro, evomag.ro şi fashionup.ro în cadrul Black Friday, dar şi ce spune Dan Ostahie (Altex) despre evenimentul de shopping.