O antreprenoare pariază 40.000 de euro pe un accesoriu pentru tablete şi telefoane

Autor: Corina Mirea 06.12.2015
Narcisa Vlad aducea în 2014 în România brandul de ceasuri şi bijuterii personalizate cu dia­mante Christina Jewelry & Wa­tches (din Danemarca), pe care l-a şi pus în centrul comercial Băneasa Shopping City.
 
Din luna octombrie a acestui an însă, antreprenoarea a decis să mai testeze o nişă de business şi să devină distribuitor al unui brand ame­rican de accesorii pe­ntru mobile care are abia doi „ani de viaţă“.
 
Brandul ame­rican Popsockets comercializează un sistem-suport pen­tru telefoane mo­bile, format dintr-o platformă ade­zivă şi un „acordeon“ din plastic rotunde ce se poziţionează pe spatele oricărui device „deştept“. Narcisa Vlad spune că până la momentul în care noua linie de business va deveni sustenabilă va fi nevoită să investească cel puţin 40.000 de euro.