Antreprenorii care au pus pe picioare cel mai mare lanţ autohton de restaurante vor să ducă Salad Box în Italia şi Marea Britanie

Autor: Roxana Petrescu 07.12.2015

Salad Box ar putea ajunge anul acesta la un business de 14 mil. euro, compania având acum 37 de restaurante, po­trivit datelor funizate de companie pentru cea de-a doua ediţie a Catalogului Francizelor din România, un produs realizat de ZF împreună cu Inventure Franchise Consulting.

Salad Box, brandul românesc care în trei ani de la înfiinţare a ajuns la 37 de unităţi devenind astfel cea mai extinsă reţea de restaurante fondată pe plan local, intenţionează să se extindă pe pieţele din Marea Britanie şi Italia după ce compania deja a dus conceptul pe pieţele din Germania (Heilbronn ) şi Ungaria (Budapesta). Din cele 37 de unităţi, 27 sunt în franciză, dar compania caută activ parteneri pentru extindere, fiind vizate oraşe precum Bacău, Brăila sau Bistriţia.