Regatta Real Estate: 98% dintre românii care caută să cumpere o locuinţă se informează online

Autor: Marius Oncu 10.12.2015

Doar 2% dintre români au ales mediul offline pentru a caută o proprietate, arată statisticile Regatta Real Estate, bazate pe datele proprii disponibile din întreg anul 2015.

"În ultimii ani, ponderea cererilor venite de pe Internet a crescut substanţial, culminând cu anul 2015, când aproape toate cererile înregistrate de compania noastră au venit din mediul online", a declarat, preşedintele Regatta Real Estate, Eduard Uzunov.

Din cererile primite de Regatta, doar 196 de clienţi au ales să sune la biroul companiei venind din mediul offline, faţă de 9.935 clienţi care au contactat Regatta Real Estate din surse online, se arată într-un comunicat al companiei.

Potrivit datelor furnizate de Google, în România sunt aproximativ 300.000 căutări pe lună în domeniul imobiliar, dintre care 120.000 în segmentul rezidenţial, 20.000 pentru imobile executate silit, 8.000 pentru spaţii comerciale, 2.000 pentru industrial şi 1.000 pentru birouri.

Site-ul Regatta va înregistra până la finalul acestui an circa 400.000 vizitatori unici, 75% dintre vizitatori fiind din România, iar ceilalţi din Marea Britanie, SUA, Italia, Germania, Franţa - în total, din 218 ţări, potrivit companiei.

În ceea ce priveşte oraşele din care provin vizitatorii, în top se află Bucureşti, Londra, Ploieşti, Constanţa, Piteşti, Braşov, Timişoara, Craiova şi Cluj-Napoca. Regatta a înregistrat în total vizitatori din aproape 7.000 de oraşe din întreagă lume.

Pe site-ul companiei, cele mai căutate au fost vilele de vânzare - 70.000 vizitatori unici, apartamentele de vânzare - 63.000 vizitatori, apartamente de închiriat - 35.000 vizitatori, executari silite - 33.000 vizitatori.