Italianul care deţine brandul Segafredo: În cinci ani am putea ajunge la 100 de unităţi

Autor: Roxana Petrescu 16.12.2015

Massimo Zanetti Beverage Group, un business care în pri­mele nouă luni ale anu­lui a generat vânzări de aproa­pe 692 milioane de euro în portofoliul căruia să află brandul de cafea Segafredo, s-a asociat cu Bibas Group, compania care deţine franciza Sega­fredo pe plan local, pentru lansarea unui nou concept de cafenea, prima unitate fiind deschisă la Timişoara. „Cafenele sim­ple nu mai merg“, spune Massimo Zanetti, italianul care controlează grupul dezvoltat pe întreg lanţul cafelei, de la boabe până la ceaşcă.

Astfel, conceputul dezvoltat alături de par­tenerii români şi lansat în Timişoara ar putea fi replicat în circa 100 de unităţi glo­bale în termen de cinci ani, spun re­pre­zentanţii Massimo Zanetti Beverage Group.

Noul concept se numeşte La Mia Cu­cina da Massimo şi a fost realizat de Segafredo Zanetti Expresso Services, un joint venture între Massimo Zanetti Be­ve­rage Group şi Bibas Group, un grup de firme în spatele căruia să află doi antre­pre­nori din Braşov – distribuitori unici ai bran­dului italian pe piaţa locală. Con­ce­ptul care combină o parte de restaurant cu spe­cific italian cu o parte de gelaterie arti­za­nală şi cu partea de cafenea este vândut apoi la cheie către cei interesaţi, care de altfel suportă întreaga investiţie.