Italianul care deţine brandul Segafredo: În cinci ani am putea ajunge la 100 de unităţi
Massimo Zanetti Beverage Group, un business care în primele nouă luni ale anului a generat vânzări de aproape 692 milioane de euro în portofoliul căruia să află brandul de cafea Segafredo, s-a asociat cu Bibas Group, compania care deţine franciza Segafredo pe plan local, pentru lansarea unui nou concept de cafenea, prima unitate fiind deschisă la Timişoara. „Cafenele simple nu mai merg“, spune Massimo Zanetti, italianul care controlează grupul dezvoltat pe întreg lanţul cafelei, de la boabe până la ceaşcă.
Astfel, conceputul dezvoltat alături de partenerii români şi lansat în Timişoara ar putea fi replicat în circa 100 de unităţi globale în termen de cinci ani, spun reprezentanţii Massimo Zanetti Beverage Group.
Noul concept se numeşte La Mia Cucina da Massimo şi a fost realizat de Segafredo Zanetti Expresso Services, un joint venture între Massimo Zanetti Beverage Group şi Bibas Group, un grup de firme în spatele căruia să află doi antreprenori din Braşov – distribuitori unici ai brandului italian pe piaţa locală. Conceptul care combină o parte de restaurant cu specific italian cu o parte de gelaterie artizanală şi cu partea de cafenea este vândut apoi la cheie către cei interesaţi, care de altfel suportă întreaga investiţie.