Businessul cu asigurări auto al Omniasig a crescut cu 26% şi a ajuns la 481 mil. lei la nouă luni

Autor: Anelis Baciu 15.12.2015
Omniasig, a doua companie de asigurări în funcţie de valoarea primelor subscrise, a vândut poliţe auto -RCA şi Casco- în valoare de 481 milioane de lei (103 mil. euro) în primele nouă luni ale anului, cu 26% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Portofoliul de poliţe auto reprezintă prinicipala sursă de subscrieri pentru Omniasig, de vreme ce acestea generează aproximativ 70% din afaceri. Vânzările de poliţele auto obligatorii (RCA) au cumulat 254 milioane de lei, în timp ce vânzările de asigurări facultative (Casco) au fost mai mici cu 27 milioane de lei.
 
Obiectivul Omniasig este însă dezvoltarea liniilor de produse non-auto.
 
„Vom merge mai departe cu aceeaşi strategie bazată pe subscrierea prudentă a riscurilor pe toate liniile de produse. Obiectivul nostru rămâne, în conti­nuare, susţinerea şi dezvoltarea liniilor de produse non-auto“, susţin repre­zentanţii Omniasig într-un comunicat.