Noriel: În cinci ani am putea să ne dublăm reţeaua şi să triplăm businessul
Grupul Noriel, cu activităţi în retailul, distribuţia şi producţia de jucării, va termina acest an cu circa 46 de magazine sub două formate şi cu afaceri de 30 mil. euro, un nivel maxim istoric atins de companie în cei 21 de ani de activitate. Mai mult, oficialii companiei spun că în cinci ani vor să ajungă în România la 100 de magazine, de două ori mai multe decât astăzi, şi la o cifră de afaceri de 100 mil. euro, de trei ori mai mare decât în prezent. Avansul businessului va fi mai rapid decât cel al numărului de magazine pentru că Noriel îşi va extinde reţeaua în special cu magazine pe suprafaţă mare, supermarketuri pentru copii.
„Am putea ajunge în cinci ani la un nivel al businessului de 100 de milioane de euro, însă această valoare ia în calcul o expansiune preponderent pe noul format de magazine - Noriel Mega Store, cu suprafeţe de 600-1.000 mp. Aceste magazine găzduiesc pe lângă zona de jucării şi o zonă de fashion pentru persoanele de la zero la 15 ani şi o zonă cu soluţii complete pentru copii de la zero la trei ani“, spune Cristian Constantinescu, CEO al grupului Noriel. Compania deţine un total de 46 de magazine, dintre care cinci sub formatul Noriel Mega Store şi 41 pe formatul clasic Noriel, cu suprafeţe medii de 250-300 mp. „Anul acesta am deschis 5-6 unităţi noi şi am închis două magazine mici, de sub 200 mp, cele din Cora Lujerului şi Băneasa. Am deschis unităţi mai puţine în 2015, dar mai mari“, explică Cristian Constantinescu.