Un brand românesc vrea să ajungă la jumătate de milion de euro din automate cu sucuri
Brandul românesc OrangeFresh, care a luat naştere în urmă cu 13 ani, a ajuns la 54 de unităţi dotate cu automate cu fresh de portocale, dintre care 20 în sistem de franciză.
Acum, OrangeFresh, brand lansat în franciză anul trecut, vrea să se extindă în primele zece oraşe reşedinţă de judeţ în funcţie de numărul de locuitori, după ce a cucerit deja Capitala. Brandul este deţinut de firmele Orangefresh Universal şi G.P.S. Universal. Automatele cu sucuri sunt amplasate în special în clădiri de birouri, dar şi în spitale, parcuri, magazine, şcoli şi universităţi. Până la sfârşitul acestui an, compania îşi propune să depăşească 100 de locuri în care automatele să fie prezente.
Pentru anul acesta, cei doi asociaţi estimează pentru brandul OrangeFresh un rulaj de 540.000 de euro, faţă de 77.500 de euro cât a avut anul trecut. Pentru a deveni francizor al OrangeFresh într-un oraş sau judeţ, trebuie achiziţionate iniţial minimum 3 automate de fresh de portocale. În plus, partenerul potrivit trebuie să demonstreze priceperea în afaceri.
Dacă francizorii ajung la un număr de minimum 10 automate într-un judeţ, atunci va avea exclusivitate. Francizatul trebuie să fie atent la calitatea serviciilor prestate, altfel franciza ar putea fi retrasă.
De anul viitor, compania va pune la dispoziţie clienţilor şi francizorilor automate de sucuri naturale îmbuteliate în pungi vidate de tip bag-in-box, automatele de mari dimensiuni cât şi de mici dimensiuni de tip table-top.
În plus, se pot adăuga în automate şi sucuri naturale de mere, struguri, zmeură etc, dar şi vin, lapte sau băuturi alcoolice îmbuteliate în ambalaje de tip bag-in-box.