Vor să acapareze toată ţara şi Republica Moldova cu un brand de hrană pentru animale

Autor: Corina Mirea 27.12.2015

La finalul anului 2014, fondatorii companiei Maya Family Internaţional au decis să parieze pe un brand suedez de hrană şi accesorii pentru câini şi pisici pentru a cuceri piaţa locală. Astfel, ei au decis să aducă în România în sistem de franciză brandul Husse şi să dezvolte o reţea de magazine.

Brandul de hrană pentru animale a fost fondat în 1987 şi este prezent în România în trei oraşe, respectiv Braşov, Botoşani şi Iaşi. Cele trei ma­gazine ar trebui să genereze în acest an afaceri de 50.000 de euro. Două dintre unităţile Husse sunt deschise în sistem de franciză, iar Maya Family Internaţional vrea să ajungă în toate oraşele din România şi din Republica Moldova. La nivel global, Husse are peste 750 de francize. Ziarul Financiar va prezenta în următoarea perioadă o serie de afaceri din România care se extind în sistem de franciză, precizând atât costurile aferente unui astfel de business, cât şi planurile de viitor ale acestor companii. ZF a lansat împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a acestui an a doua ediţie a Catalogului fran­cizelor din România.

Franciza Husse este una simplă, care se încheie pe o perioadă de cinci ani. Masterfrancizatul nu percepe redevenţe, însă practică o taxă de franciză de 5.000 de euro şi percepe 100 de euro pe lună de la francizaţi pentru bu­getul de marketing naţional. Bugetul de investiţii pentru o franciză Husse este de 8.000 de euro.

Pe lângă mân­care şi accesorii, Husse mai comercia­lizează şi produse de îngrijire atât pentru câini şi pisici, cât şi pentru cai. În pachetul de franciză Husse intră în prezent exclusi­vitate zonală pen­tru francizaţi, dis­counturi pentru hrană animală, cataloage cu pro­duse, uniforme, training şi suport pe viaţă.

ZF a lansat împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a acestui an a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.