Albalact intră cu Frupt pe piaţa de 500 mil. lei a sucurilor „fără bule“

Ziarul Financiar 25.06.2015
Albalact, cel mai mare jucător din industria laptelui, controlat de Raul Ciurtin, a intrat pe segmentul sucurilor naturale „fără bule“ cu brandul Frupt, miza fiind o felie din­tr-un consum de 150 mil. litri anual, o piaţă estimată la 500 mil. lei dominată de mărci interna­ţionale precum Santal (Lactalis), Cappy (Coca-Cola) sau Prigat (PepsiCo).

Frupt atacă însă o nişă din această piaţă, pe care au mai pariat şi antreprenori precum Daniel Guzu cu brandul Ana Are.

„Sucurile sunt ambalate în fabrica noastră (din localitatea Oiejdea – judeţul Alba – n. red.), folosind tehnologia de ambalare în bidoane de plastic cu mâner.  Deocamdată suntem abia la început, dar ne dorim să asigurăm o distribuţie la nivel naţional“, au spus reprezentanţii Albalact.

Piaţa de băuturi non-alcoolice s-a ridicat la aproape 1,6 mld. litri anul trecut şi o valoare de 4,1 mld. lei. Datele includ sucurile carbonatate, ne­carbonatate, apa minerală carbogazoasă şi plată, categoria de ice tea şi băuturi energizante.

Ziarul Financiar vă recomandă şi: 

Cel mai mic PC este cât un stick USB