Schimbare majoră pentru Twitter. Fondatorul vrea să renunţe la limita de 140 de caractere pentru un mesaj

Autor: Alexandra Marcu 06.01.2016

Twitter ia în considerare să renunţe la limita de 140 de caractere pentru un mesaj, măsură propusă de Jack Dorsey, CEO-ul companiei, pentru a revitaliza platforma de socializare şi a creşte baza de utilizatori, potrivit Financial Times.

Acţiunile au scăzut cu trei procente la 21.89 de dolari după ce un raport a scos la iveală faptul că Twitter vrea să îşi mărească numărul de caractere până la 10.000.

Mai mulţi utilizatori ai platformei Twitter s-au plans de faptul că această schimbare ar putea deteriora experienţa de bază şi anume de a posta comentarii sarcastice într-un mod succinct. Alte persoane sunt de părere că Twitter ar putea să devină un alt Facebook şi spun despre cele 10.000 de caractere că sunt limita referatelor din timpul universităţii, a romanelor şi a seriilor de televiziune Urzeala Tronurilor.

Dorsey, co-fondatorul companiei, care a revenit la conducerea acesteia anul trecut, a postat pe Twitter că această platformă ia în calcul noi metode a trimite cantităţi mai mari de text.

“Nu suntem timizi în privinţa acordării mai multor caractere pentru postări pe Twitter”, a spus el.

Tweeturile au de obicei maximum 140 de caractere, iar un SMS 160 de caractere. De la înfiinţarea platformei, fondatorii acesteia au îmbunătiţit mesajele, iar acum utilizatorii pot trimite prin intermediul Twitter inclusive imagini sau videoclipuri de mici dimensiuni. În ciuda acestor schimbări, mulţi utilizatori vor să scrie mesaje mai lungi decât le permite aplicaţia şi au început să facă print-screen la textul pe care vor să îl trimită.

Dorsey a spus că vrea să facă anumite cuvinte din acele screenshot-uri mai uşor de recunoscut şi să le permită utilizatorilor să caute şi să evidenţieze textul.

Twitter este sub presiune în acest moment şi vrea să arate că se poate transforma într-o platformă mai accesibilă pentru a atrage noi utilizatori, având în vedere că numărul celor care îşi fac cont a scăzut în ultimii ani. Dorsey l-a înlocuit pe Dick Costolo, şeful executive al Twitter după mai bine de cinci ani, iar în vară a promis că va face un nou produs pentru a atrage mai multe persoane să se înscrie pe platformă.