Schwartz, Otter Distribution: În doi ani online-ul va aduce 10% din cifra de afaceri a magazinelor Otter

Autor: Cristina Rosca 07.01.2016

Grupul Otter Distribution, unul dintre cei mai mari jucători din retailul local de încălţăminte, care deţine în portofoliu branduri precum Otter, Clarks sau Aldo, a terminat anul trecut cu afaceri de 26 mil. euro, în creştere peste 10% comparativ cu 2014. Avansul a fost susţinut atât de creşterea consumului, cât şi de expansiunea din online şi offline.

„În 2015, Otter Distribution a continuat procesul de consolidare a poziţiei sale pe piaţa locală, înregistrând un parcurs ascendent pentru toate diviziile companiei. Ne dorim ca în anul următor să continuăm acest parcurs ascendent şi, de asemenea, să ne consolidăm poziţia pe piaţa naţională“, spune Filip Schwartz, acţionarul majoritar şi cel care conduce operaţiunile grupului pe piaţa locală.

La nivel naţional, reţeaua Otter Distribution numără peste 60 de magazine, din care aproape jumătate sunt multibranduri Otter.