La ce să ne aşteptăm de la BRD-SocGen în acest an

Autor: Claudia Medrega 07.01.2016

Philippe Lhotte, 54 de ani, care a preluat în toamna anului 2012 conducerea BRD-SocGen, a doua bancă de pe piaţă, ar putea să continue în acest an să se concentreze pe zona creditării corporate, în special pe clienţi mari corporaţii, să pună accentul pe digitalizare şi să urmărească menţinerea profitabilităţii băncii.

Transformarea digitală, respectiv reorientarea tran­zac­ţiilor bancare curente spre banca la distanţă - internet ban­king şi mobile banking -, precum şi spre automate este un obiec­tiv la nivelul grupului francez Société Générale, care va fi ur­mărit în continuare şi de BRD.

În ceea ce priveşte creditarea, banca se va concentra pe seg­men­tul mari corporaţii, unde are o cotă de piaţă importantă. Sol­dul creditelor acordate de bancă a fost în creştere anul tre­cut datorită portofoliului de mari clienţi corporativi, dar şi de retail.