Retailerul online PC Garage mizează pe afaceri de 210 mil. lei anul acesta, plus 30%
„Aceste categorii reprezintă peste 45% din cifra de afaceri din 2015”, a punctat Pop.
Anul trecut, PC Garage şi-a mărit gama de produse, introducând noi categorii dedicate pasionaţilor de jocuri. Circa 25% din totalul laptopurilor vândute anul trecut de PC Garage au fost modele de gaming. De asemenea, retailerul online a consolidat în 2015 şi categoriile de produse aferente componentelor pentru calculatoare.
Cea mai bună perioadă de vânzări pentru retailerul online a fost reprezentată anul trecut de ultimele trei luni, vânzările din al patrulea trimestru generând peste 35% din cifra de afaceri pe întreg anul.
Anul acesta, PC Garage va pune accent şi pe categoria de dispozitive mobile – smartphone-uri şi tablete, dar şi pe gadgeturile purtabile – smartwatch-uri şi brăţări fitness.
„Smartphone-urile au cunoscut o creştere spectaculoasă în 2015, vânzările PC Garage pentru această categorie fiind de doua ori mai mari decât în 2014. La polul opus, tabletele şi-au continuat trendul descendent, interesul clienţilor pentru acestea reducându-se semnificativ faţă de anii anteriori”, a menţionat Pop. În ceea ce priveşte smartwatch-urile şi brăţările de fitness, el a precizat că acestea au fost vedetele anului 2015, mai ales în ultimul trimestru, când vânzările au fost impulsionate de campaniile de reduceri organizate cu ocazia evenimentului Black Friday şi a sărbătorilor de iarnă.
„În 2015, vânzarile pentru aceste două categorii au fost de 15 ori mai mari decât în 2014 şi ne aşteptăm să continue această creştere şi în 2016”.