Agenţia de turism online Skyscanner a luat o finanţare de 171 mil. euro

Autor: Oana Stupinean 14.01.2016

Agenţia britanică de turism online Skyscanner a devenit una dintre cele mai valoroase start-up-uri din Marea Britanie, după ce a primit o finanţare de 171 de milioane de euro (128 de milioane de lire) de la o serie de noi investitori, scrie Business Insider.

“Skyscanner este pe profit din 2009, iar noii investitori ne ajută să evoluăm în industrie.Creşterea rapidă a start-up-ului se datorează celor 1.200 de parteneri cu care colaborăm, dar şi celor 50 de milioane de turişti care ne folosesc serviciile în fiecare lună”, a declarat Gareth Williams, CEO al Skyscanner.

Printre noii investitori se numără Yahoo Japan, fondul de investiţii Artemis şi Vitruvian Partners, un investitor european cu experienţă în mediul online.

În prezent, site-ul Skyscanner este disponibil în 30 de limbi şi monede naţionale şi are birouri la Barcelona, Beijing, Budapesta, Edinburgh, Glasgow, Miami, Singapore şi Sofia. Însă compania are nevoie de mult capital pentru a reuşi să elimine competiţia de pe piaţă. Principalii competitori ai Skyscanner sunt: Expedia şi Kayac.

Start-up-ul a fost înfiinţat acum 14 ani de Gareth Williams care este şi directorul executiv al companiei.