Xiaomi, starul chinezilor pe telefonie, a vândut peste 70 de milioane de smartphone-uri în 2015

Autor: Oana Stupinean 18.01.2016

Compania chineză Xiaomi, care a intrat pe piaţa globală de smartphone-uri cu o serie de telefoane performante la preţuri accesibile, a raportat pentru anul trecut vânzăi de peste 70 de milioane de unităţi, cu 10 milioane mai puţin faţă de aşteptările pentru 2015, dar cu 15% mai mult faţă de 2014, când au comercializat 61 de milioane de smartphone-uri, scrie TechCrunch.

Recent, compania chineză a înregistrat scăderi ale vânzărilor, evaluarea de 45 de miliarde a start-up-ului, cândva cel mai valoros din lume, fiind pusă la îndoială de analiştii financiari. Aceştia sunt tot mai convinşi că Huawei, rivalul start-up-ului de pe piaţa din China, continuă să-l eclipseze din punctul de vedere al performanţei din 2015 pe Xiaomi.