Brandul Napolact a avut vânzări mai mari cu 10% anul trecut. „Vrem să accelerăm creşterea în 2016“

Autor: Mădălina Panaete 21.01.2016
Brandul Napolact, care reprezintă 60% din vânzările producătorului de lactate Friesland­Cam­­pina România, a avut anul trecut un avans al vân­zărilor de peste 10% faţă de anul precedent, marcând astfel al treilea an consecutiv de creştere.
 
„Credem că Napolact, principal nostru brand, (...) îşi va continua trendul agresiv de creştere înregistrat în 2015, când a urcat cu peste 10% pentru al treilea an consecutiv, în ciuda situaţiei dificile a pieţei postcriză. De altfel, accelerarea creşterii Napolact este principalul nostru obiectiv pentru 2016“, a declarat Răzvan Orbulescu, directorul de marketing al companiei, care a avut în 2014 o cifră de afaceri consolidată de circa 90 mil. euro. FrieslandCampina ope­rează în prezent trei fabrici: la Baciu (jud. Cluj), Târgu-Mureş (jud. Mureş) şi Ţaga (jud. Cluj).