Metro închide un magazin la Brăila. „Dezvoltarea economică locală nu a fost pe măsura aşteptărilor“

Autor: Dana Ciriperu 27.01.2016
În 2010, la deschiderea magazinului, reprezentaţii Metro mizau pe transformarea Brăilei „în polul comercial de altădată, când aici se fixa ceasul comerţului românesc“.
 
Metro Cash&Carry, reţeaua germană care a deschis în 1996 drumul comerţului modern în România, va închide în martie magazinul din Brăila în urma unei decizii care vizează „un proces de optimizare“.
 
Compania a mai închis în 2014 un magazin în Piteşti, însă acesta era sub brandul Punct, cu dimensiuni mai mici şi ofertă mai redusă faţă de o unitate cash&carry.
 
Magazinul din Brăila este prima unitate de tip cash&carry închisă de companie de la intrarea pe piaţă. Retailerul are în prezent 31 de magazine cash&carry şi afaceri estimate la un miliard de euro anual. „Metro a decis să nu mai continue investiţiile locale în Brăila ca parte a procesului de optimizare în ceea ce priveşte afacerea companiei, prin închiderea magazinului din Strada Transilvaniei 1-5, în cursul lunii martie 2016“, au spus reprezentanţii companiei pentru ZF.