Italienii de la Enel, un business de 76 de miliarde de euro, trec printr-un rebranding profund pentru a marca schimbările din piaţa energiei

Autor: Roxana Petrescu 27.01.2016

Enel, unul dintre cele mai mari grupuri de utilităţi din lume, devenit prin intermediul proceselor de privatizare cel mai mare jucător privat din zona de distribuţie a energiei din România, şi-a schimbat identitatea vizuală, compania făcând acest pas în contextul în care majoritatea grupurilor de profil încearcă să-şi diversifice activităţile într-o piaţă tot mai concurenţială.

„Cu această transformare, aliniem imaginea corporativă a Enel cu schimbările care au loc atât în interiorul companiei, cât şi cu evoluţia accelerată pe care o conducem în industria energetică”, a declarat Francesco Starce, CEO şi director general al grupului Enel.

La nivel consolidat, Enel a înregistrat în România un EBITDA de 221 de milioane de euro în primele nouă luni ale anului trecut, cu 6 milioane de euro mai mic comparativ cu perioada similară din 2014. Rezultatele reflectă numai rezultatele din zonă de distribuţie şi furnizare a energiei electrice din România. Veniturile Enel în România au ajuns la 750 de milioane de euro în primele nouă luni ale anului 2015, în usoară scădere fată de perioadă similară din 2014.