Ambiţia antreprenorilor de la Secom a dus compania de la 2 la 120 de angajaţi în zece ani

Autor: Corina Mirea 28.01.2016
Lucia şi Andrei Costea, antreprenorii care au adus pe piaţa locală gama de pediatrie ChildLife, dar şi alte 270 de suplimente alimentare naturale şi fitodermatocosmetice, şi-au majorat anul trecut vânzările cu 19% şi au dus businessul Secom la 12,2 milioane de euro.
 
„Ne propunem ca din 2016 să accelerăm ritmul de dezvoltare şi să ajungem la o cifră de afaceri de 15,5 milioane de euro. În 2004, atunci când demaram activitatea de import, în Secom eram doi oameni. Astăzi, compania numără 120 de angajaţi la nivel naţional. La începutul acestui an am înfiinţat un nou departament – Trade Marketing, iar până la finalul lui 2016 ne propunem să ajungem la o echipă de 150 de angajaţi“, a spus Lucia Costea, actual managing partner al Secom.
 
Compania este specializată în importul, distribuţia şi comercializarea de produse naturale pentru sănătate şi frumuseţe, care sunt vândute atât în reţeaua proprie de magazine, cât şi în farmacii.