Au găsit un brand german care le aduce deja 100.000 de euro anual şi speră la dublare

Autor: Mihaela Pascari 30.01.2016
Roxana Matei împreună cu soţul său Silviu Apriutesei s-au decis să aducă pe piaţa românească brandul geman de produse dermatocosmetice We­yer­gans, iar în trei ani de la primele crème vândute în România au ajuns la afaceri de 100.000 de euro. Planul pentru 2016 indică du­blarea vânzărilor.
 
„Am pornit de la o nevoie per­so­nală, Roxana era în concediu maternal, iar eu rămăsesem fără un contract de muncă, de aici a pornit şi ideea de reprezentare şi distribuţie a bran­dului german“, spune Silviu Apriu­tesei, direc­tor în cadrul firmei Hap­py Advisor Ma­na­gement (care de­ţine drep­turile de distribuţie ale bran­dului Weyer­gans în România).
 
Brandul are o prezenţă pe alte 43 de pieţe din lume, de la Australia sau Noua Zeelandă până în China, în multe cazuri contractele de distribuţie fiind realizate de antreprenori din statele respective. Afacerea care a fost fondată în Germania în urmă cu 30 de ani are parteneri precum Insti­tutul de Tehnologie Biome­dicală din Aachen şi Institutul Mac-Planck din Goettingen (Ger­mania).