Expansiunea în mediul offline şi creşterea vânzărilor online au adus Floria la afaceri de aproape 2 milioane de euro

Autor: Ioana Nita 02.02.2016

Vânzările online s-au situat la 1,05 milioane euro, în creştere cu 40% faţă de 2014.

Grupul Floria, specializat în comercializarea de buchete de flori şi aranjamente florale, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,8 milioane de euro, cu 80% mai mult faţă de 2014, creşterea fiind susţinută în principal de vânzările online realizate prin intermediul platformei Floria.ro. Aceasta a generat 58% din veniturile totale, restul provenind din vânzările corporate şi cele realizate în florăriile offline.   

„2015 a fost cel mai bun an pentru dinamica Floria, atât în zona de online, unde am crescut intensiv cu 40%, cu mult peste creşterea pieţei de vânzări online de flori, dar şi în zona offline, prin extinderea realizată în urma investiţiilor în cele două florării deschise în martie şi noiembrie“, a declarat Marina Popescu, director general al Floria.ro.

Platforma online a înregistrat comenzi în valoarea totală de 1,05 milioane de euro în 2015, cu 40% mai mult comparativ cu anul anterior.