Piaţa locală de publicitate online a scăzut în S1 2015 la 46 mil. lei
Autor:
Adrian Seceleanu
03.02.2016
Piaţa locală de publicitate online a scăzut în primul semestru din 2015 la valoarea de 45,93 mil. lei, conform datelor dintr-un studiu care ia în calcul datele raportate de un număr de 18 companii şi care este realizat de către IAB România - o asociaţie care reuneşte agenţii şi regii de publicitate pe internet - şi compania de consultanţă PwC România.
Suma raportată pentru primul semestru din 2015 (46 mil. lei) reprezintă o scădere de 21% faţă de acelaşi interval din 2014 (58,5 mil. lei), însă evoluţia nu este relevantă în condiţiile în care numărul de companii al căror venit a fost luat în calcul a scăzut de la 21 în 2014 la 18 în 2015, a explicat pentru ZF Ionuţ Oprea, preşedintele IAB Romania.