Mallul familiei Pogonaru din Obor, grad de ocupare 70%

Autor: Alina-Elena Vasiliu 03.02.2016

Centrul comercial Veranda, dezvoltat în zona Obor din Bucureşti, a ajuns la un grad de ocupare de 70%, urmând să fie finalizat la sfârşitul acestui an. Printre chiriaşi, se numără grupul francez Carrefour (ancoră cu aproximativ 10.000 de metri pătraţi), H&M, Zaza, Deichmann, Salad Box, Sensiblu şi Orange.

Din cadrul proiectului, cu o suprafaţă totală închiriabilă de aproximativ 30.000 de metri pătraţi, vor face parte peste 100 de magazine, un hipermarket, zonă de restaurante, parcare şi un spaţiu verde de peste 15.000 de metri pătraţi, unde iarna vor fi amenajate un patinoar şi un târg de sărbători, iar vara – terenuri pentru sporturi în aer liber.

“(…) Suntem deja în discuţii avansate cu alţi chiriaşi pentru un procent adiţional de 10% din totalul suprafeţei închiriabile şi ne aşteptăm ca în următoarele luni să avem toate spaţiile ocupate”, spune Andrei Pogonaru, membru în consiliul de administraţie al firmei Prodplast Imobiliare S.A., care dezvoltă mallul din Obor.

Investiţia totală în acest proiect va ajunge la 60 de milioane de euro. În prezent, clădirea are doar fundaţia finalizată, urmând realizarea structurii de rezistenţă. Mallul va avea o parcare de aproximativ 1.000 de locuri.

Centrul comercial de proximitate Veranda este dezvoltat de Prodplast Imobiliare S.A. şi proiectat de arhitecţii englezi Chapman Taylor şi Studio 10M. În 2014, familia Pogonaru estima, pentru proiectul Veranda, un potenţial de 20.000 de vizitatori zilnic şi încasări din chirii de circa 6,5 milioane de euro pe an.