Producătorul îngheţatei Alpin a avut vânzări mai mari cu 30% şi a intrat pe piaţa biscuiţilor

Autor: Mădălina Panaete 05.02.2016

Alpin57Lux din Alba-Iulia, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa îngheţatei, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 90 milioane de lei (20 mil. euro), în creştere cu 30% faţă de anul precedent, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor furnizate de companie.

„Creşterea cifrei de afaceri se datorează măsurilor orga­nizatorice care au vizat extinderea şi consolidarea pieţei, dar şi tem­pe­raturilor fa­vora­bile vânzării în­gheţatei din sezonul trecut“, a declarat Ioan Istrate, care a pus bazele producătorului în urmă cu mai bine de 20 de ani, într-o perioadă în care se conturau cele mai importante businessuri româneşti din îngheţată.

Rezultatele de anul trecut întrec previziu­nile anterioare ale com­paniei, la început de an Alpin57Lux  bugetând un avans de 10%.

Compania este activă atât pe segmentul de îngheţată, pe cel de legume congelate (Ma­estro Alpin), pati­se­rie congelată (Romcherie), dar recent a intrat şi pe segmentul de patiserie proaspătă, precum biscuiţi, cornuleţe, covrigei, pişcoturi sau saleuri.