Generali îşi menţine pariul pe asigurările nonauto şi merge spre vânzările online
Generali, unul dintre cei mai mari asigurători europeni cu afaceri totale de 50 miliarde de euro, al cărui şef Mario Greco a fost recent recrutat de rivalii de la Zurich Insurance, îşi menţine pariul pe piaţa poliţelor nonauto din România, unde vrea în continuare afaceri mai mari, a declarat pentru ZF Adrian Marin, CEO al asigurătorului local.
Pe lângă dezvoltarea businessului cu asigurări non-auto Generali are în plan şi digitalizarea companiei locale, care presupune vânzarea de poliţe şi asistarea clienţilor în mediul online.
„Ne păstrăm şi în 2016 ambiţia de a creşte pe segmentul nonauto, lărgindu-ne totuşi şi oferta pe segmentul auto. Totodată, ne-am propus să fim prezenţi cu soluţiile noastre acolo unde este şi clientul nostru, clientul modern şi pentru aceasta vom investi mai mult în zona de digitalizare“, a explicat Adrian Marin. Şeful Generali nu a oferit însă detalii despre suma pe care intenţionează să o investească în digitalizare.