Unii dintre cei mai puternici antreprenori locali îşi diversifică portofoliile şi aleg moda pentru a-şi „îndulci“ businessurile grele din energie, agricultură sau construcţii

Autor: Cristina Rosca 09.02.2016
Unele dintre cele mai puternice familii de antreprenori locali au decis să îşi diversifice portofoliul de business trecând de la domenii „grele“ precum agri­cul­tură, construcţii sau energie, la modă sau turism.
 
Astfel, familia Comănescu a pariat pe hotelul de lux Vega din Mamaia, cotat la cinci stele, iar recent, mai exact în primăvara anului trecut, şi-a diversificat portofoliul cu un brand de modă pe segmentul premium. Compania deţine franciza Marina Yachting pentru România.
 
Primul magazin a fost deschis în primăvara anului trecut în cadrul hotelului de cinci stele Vega din Mamaia, controlat tot de familia Comănescu. Au urmat apoi unităţi în Mega Mall şi în cadrul hotelului Alpin de patru stele din Poiana Braşov.