Gloria Jeans, primul nume străin de pe piaţa cafenelelor din România, merge spre 3 milioane de euro afaceri

Autor: Cristina Rosca 09.02.2016
Lanţul australian de cafenele Gloria Jeans a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 2,9 mil. euro, potrivit ultimelor estimări ale companiei, în urcare cu 16% comparativ cu anul anterior, potrivit datelor oferite de oficialii Gourmet Products Servicii.
 
Compania este cea care deţine master­franciza pentru piaţa locală şi operează o singură unitate. Celelalte nouă sunt operate de parteneri francizaţi prin propriile lor unităţi, conform datelor deţinute de ZF. Cifra de afaceri reprezintă rezultatele cumulate ale tuturor unităţilor.
 
Cele mai multe cafenele sunt deschise în Bucureşti şi împrejurimi (două unităţi sunt în aeroportul Otopeni), însă există unităţi şi în oraşe mari precum Ploieşti şi Piteşti. Cafenelele deja existente sunt amplasate atât în centre comerciale importante precum AFI Palace Cotroceni sau Băneasa Shopping City, dar şi în zone stradale cu trafic pietonal, cum este Piaţa Romană sau Piaţa Victoriei.